14 Ekim 2016 Cuma

FRANSA'DA İTALYAN RESTORANI: LA FAVORİTA



LA FAVORİTA
  
.

 Bu haftadaki mekan önerisi Paris'ten ama bir İtalyan restoran. Sabah İstanbul'dan 3 saat 30 dakikalık bir uçuş ile Paris'e varıyorum. Hem yorgunluk hem de açlığın etkisiyle otele valizleri bıraktığım gibi civardaki restoranlara bakınıyorum. İşte tam da bu sırada La Favorita gözüme ilişiyor. Hemen garson dışarıya çıkıyor ve tüm samimiyetiyle bizi içeriye davet ediyor. Sonrasında iyi ki de davet etmiş diyorum. Hem çok lezzetli hem de çok doyurucu bir pizza yiyorum. Evet Fransa da İtalyan yemeği yemek belki biraz tuhaf olabilir. Ama sonraki günler anlıyorum ki Türk kebabı bile Paris'te var. La Favorita'dan memnun ayrılıyorum. Özellikle çalan şarkılar çok ama çok hoşuma gidiyor ve bizi karşılayan garson çok esprili ve samimi biri. Mekan da sıcak ve samimi olunca La Favorita'yı favori listeme alıyorum. Buradan da menüyü inceleyebilirsiniz. https://www.thefork.com.tr/restoran/la-favorita/272523

0 yorum:

Yorum Gönder