13 Eylül 2016 Salı

SEYAHAT HAZIRLIKLARI

 
                                               Seyahat Hazırlıkları Başladı!


Şu sıralar yeni bir seyahat hazırlığı içerisindeyim. Vize işleri, evrak hazırlıkları derken bir hayli koşturma ile geçiyor günler. Ama itiraf etmeliyim ki ben bu koşturmacaları seviyorum. Neticede yeni yerler görmek, farklı kültürler tanımak ve yeni lezzetler tatmak bana heyecan veriyor. Şimdiden gideceğim yerle ilgili araştırmalara başladım. Notlar alıyorum kendimce ama şehri gezerken keşfetmek daha çok hoşuma gidiyor. Harita için Google maps ve Maps me'yi kullanmayı düşünüyorum.Google maps'i zaten kullanıyorum ama maps me'yi ilk kez deneyeceğim. Restoran için favorim hiç şüphesiz Zomato. Çok başarılı bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Foodspotting'i de yeni öğrendim, onu da kullanmayı düşünüyorum. Tabii olmazsa olmazlarım fotoğraf makinam ve not defterim hazır. Çok uzun süreli bir seyahat olmayacağı için kabin boy bir bagaj hazırlıyorum kendime. Bunun için de 100 ml üzerindeki sıvı ürünlerini seyahat boy şişelere boşaltacağım. Bu şişeler Gratis ve benzeri güzellik marketlerinde satılıyor ve bence çok işe yarıyor. Elimde çok fazla ağırlık olsun istemediğim için de el çantamı olabildiğince küçük tutmaya çalışıyorum. Yavaş yavaş tüm hazırlıklar sona eriyor. Bu arada yolculuğum Paris'e... Bakalım ne gibi güzellikler beni bekliyor olacak...

0 yorum:

Yorum Gönder