13 Eylül 2016 Salı

İSTANBUL KAHVE FESTİVALİ YAKLAŞIYOR!

   
                                            İstanbul Coffe Festival Yaklaşıyor!


Bu yıl üçüncüsü Küçükçiftlik Park'ta düzenlenecek olan kahve festivaline 1 ay kaldı. Tüm kahve tutkunları gibi ben de etkinliği sabırsızlıkla bekliyorum. Galata Rum okulunda düzenlenen ilk kahve festivaline katılmıştım ve çok da zevk almıştım. Sadece okul biraz küçüktü ve havadar değildi ama bu yıl Küçükçiftlik Park'ın seçilmiş olması çok çok iyi olmuş. Her yerde kahve kokusu, kahve aromalı çikolatalar, kahve ile ilgili kitaplar, kahve makinaları ve kahve ile ilgili her şey bu etkinlikte var. Birçok kahve firması bu etkinlik için aylar öncesinden hazırlanıyor. Sektörden uzman kişiler burada oluyor, workshoplar düzenleniyor, sektör çalışanları, yatırımcılar bir araya geliyor. Ortaklık, bayilik konuşulabiliyor. Kahve tutkunları için ise Dünyanın farklı yerlerinden gelen kahveleri tatmak, iyi kahve yapma tüyoları almak, alışveriş imkanı, çeşitli atölye çalışmalarına katılabilmek gibi bir sürü seçenek sunuluyor. Planladığım seyahatimle çakışmazsa ben de bu etkinliğe katılacağım. Fiyat bilgisi için http://www.biletix.com/search/TURKIYE/tr#istanbul coffee festival  adresini ziyaret edebilirsiniz. Keyifli günler

0 yorum:

Yorum Gönder