4 Eylül 2016 Pazar

Los Altos Mexican Restaurant

                                           Los Altos Istanbul
Yoğun acı biber tadıyla Meksika mutfağı her zaman ilgimi çekmiştir. Taksim de çok lezzetli Meksika yemekleri yapan bir yer keşfettim; Los Altos Istanbul....
  Teras katta, çok büyük sayılmayacak bir mekan ama deniz manzarası muhteşem. Mekanın içi de ferah, garsonlar güler yüzlü. Rezervasyon ile çalışıyorlar. Hafta sonu deniz manzaralı masa da yer ayırtmak için 3, 4 gün önceden rezervasyon yaptırmak gerekiyor. Çalışma saatleri; 17.00 - 00.00.


 Akşamları 9 dan sonra canlı müzik yapılıyor. Akustik gitarla slow tarzda müzikler çalıyor.



Yemekleri gerçekten çok lezzetli. Ben önerdikleri Ouesedillas de Carne ve Oueso de Fundido denedim. Önerdikleri kadar da memnun kaldım.Ayrıca ortaya tacos da istedik. O da gayet başarılıydı.



Bazı mekanlara insanın içi hemen ısınır, ben de burası için aynı şeyi hissettim. Eğer Meksika yemeklerini seviyorsanız buraya uğrayın derim.


     Adres: Tomtom Mahallesi, Yeni Çarşı Caddesi No:38, 34433 Beyoğlu/İstanbul

    Telefon: 0533 439 1540


0 yorum:

Yorum Gönder