25 Ağustos 2016 Perşembe

Cheesecake Dem Karaköy'de Yenir!


                                                  Cheesecake Dem Karaköy'de Yenir!



    
  Türkçe peynirli kek anlamına gelen cheesecake, çoğunlukla New York ya da İtalyan tatlısı olarak bilinse de tarihi Antik Yunan'a dayanıyor. M.Ö 776 da ilk olimpiyat oyunlarında sporculara mini cheesecake'ler verilirmiş. Sonrasın da Roma imparatorluğuna oradan da tüm Avrupa'ya yayılmış olan cheesecake, Avrupalıların Amerika'ya göç etmesiyle Amerika kıtasına kadar ulaşmış. Bugün birçok ülkede de cheesecake yapımı farklılık göstermekte. İşte tam bu noktada Dem cafe de Arjantin usulü cheesecake denedim. Aslında çok bir beklentim yoktu çünkü dışarda yediğim cheesecake'leri sevmiyorum pek. Genelde cheesecake yemek istediğimde annemin ev usulü yaptığını tercih ediyorum. Ama Dem de yediğim cheesecake bayıldım. Daha önce hiç bu kadar lezzetlisini yememiştim doğrusu. Benim için artık cheesecake  Dem Karaköy'de yenir. 

Adres: Kemankeş Karamustafa Paşa, Hoca Tahsin Sk. No:17, 34425 Beyoğlu/İstanbul


Telefon: 0212 293 97 92

0 yorum:

Yorum Gönder